טיפים ודגשים לבניית לוגו

ראשית הגדירו את מהות העסק, קהל היעד וזהו את היתרון בפתרון אותו אתם מציעים ללקוח. הגדירו את החוזקות ואת מה שמבדל אתם מהמתחרים
ערכו סקר שוק ובדקו מי המתחרים שלכם ומה המסרים השיווקיים שהם מעבירים.
צבעים הם בעלי משמעות, תחושות ומסרים. בחרו ושלבו אותם נכון.
קיים סוגי פונטים רבים. התאימו את הפונט למסר אותו אתם מעבירים וודאו שהפונט שבחרתכם רלוונטי וקריא.
היררכיה טיפוגרפית. ארגון הטקסט לפי סדר חשיבות.
פונטים קיימים לפי משקלים, השתמשו בהם על מנת ליצור עניין טיפוגרפי.
שמרו על השפה הגרפית, אותה בחרתם בתחילת תהליך קבלת ההחלטות. שמרו על חוקיות ברורה בשפה שהמותג שלכם מדבר בה,על מנת לשמור על זהותו.
צרו משחק עם החללים הנגיטיביים והפוזיטיביים.
השתמשו בווקטורים איכותיים ושמרו על פרופורציה בעת הגדלת או הקטנת אובייקט או טקסט.
דילוג לתוכן